zondag 7 april 2013

Prikborden pimpen

Vandaag pimpte ik mijn prikborden. Ik deed het hier al voor mijn kerstswap voor Mirjam. Vandaag deed ik het net even iets anders. 

Wat heb je er voor nodig:
- een oud prikbord (hij hoeft iet mooi te zijn)
- een leuk stofje
- een stofschaar
- een mesjes met een ronde niet scherpe kant. (Ik gebruikte een aardappelschilmesje)
 Je knip de stof op maat. Net iets groter dan het prikbord. Je legt de stof op het prikbord en gaat voorzichtig de stof tussen het frame en het prikbord stoppen. Je begint aan een kant en dan aan de volgende zijde net zo lang tot je alles netjes glad hebt.

Dit is mijn resultaat. 
Ik heb er 2 gemaakt, omdat ik 2 prikborden heb. Hier kunnen jullie zien wat voor een kleurtjes ik in mijn hobbyruimte wil gebruiken. Heerlijke fleurige kleuren. Nu moet ze alleen nog opgehangen worden, maar dat is een andere klusjes.

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden!
    Ga je hem nou nog als prikbord gebruiken of is dat niet de bedoeling...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie geen afbeeldingen...
    Jammer want ben erg benieuwd!!

    Grtjs Syl
    bysyllys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat erg kleurrijk worden!!!
    Leuk zo'n pimp sesie
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen