maandag 23 september 2013

Bankzaken

Bankzaken het zegt het eigenlijk al. Neee niet dat ik mijn bank zaken moet doen. Neee bankzaken doen is lekker op de bank hangen en dat is wat ik nu ga doen.

Ik heb nog serie te kijken, omdat we zondag weg waren had ik het opgenomen en vanavond ga ik lekker zitten (uuh nee liggen) kijken. Met een lekker koppie thee en een heerlijke reep chocola.
Even lekker genieten ;-)

Mmm nu ik de foto zie en het weer van de afgelopen dagen volgens mij zijn wel weg weer aan de herfst toe. De zomer kleurtje mogen wel weer weg, maar ja wat dan??? Dat weet ik nog even niet maar dat komt nog wel.

3 opmerkingen:

  1. je zomerkleurtjes langer laten hangen/liggen/staan, zo blijft het langer fleurig
    ook al heeft de herfst wel iets mysterieus
    geniet van je avondje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Conny,
    Ik hoop dat je avondje door niets is verstoord en je inderdaad even lekker hebt kunnen genieten op de bank!
    En die kleurtjes maken het inderdaad nog even fijn vrolijk.

    xx emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. da's een goeie, die moet ik onthouden van die bankzaken. Ik vind de herfst heerlijk. Het is mijn favoriete jaargetijde dus wat mij betreft mogen de herfstkleurtjes opgezocht worden.

    BeantwoordenVerwijderen