donderdag 18 juli 2013

Klus 137 Hobbykamer het bureau komt in zicht.

Vandaag ga ik weer een stukje in de hobbykamer doen.
Dit komt vandaag aan de beurt.
De krat met papier zet ik aan de kant, daar moet ik met de andere mand nog een goede plek voor vinden. De spellen die achter op het kastje liggen lig ik bij de andere spelletjes die nog in de doos zit. Waar deze doos naar toe gaat weet ik ook nog niet echt spelletjes spelen doen we niet, maar ik vind het ook zonde om weg te doen. Straks komt er een tijd dat ik gezellig met mijn neefjes en nichtjes spelletjes ga spelen, dus dan moet je wel wat ik huis hebben hé.
 
De papier die op de spelletjes liggen stop ik bij de krat in. Dat zit dat te minste allemaal bij elkaar.
De papieren, kaarten, diploma's, gedichten en nog meer dingen die ik graag wil bewaren. Leg ik apart. Hier moet ik nog even een mooie doos voor zoeken. (Deze had ik, maar die heb ik inmiddels als weer in gebruik). De kettingen, die gemaakt moeten worden, maak ik meteen. Op één ketting na dan. Hiervoor heb ik een tangetje nodig, die ik nu even niet ga zoeken. Ik leg hem bij mijn armbanden. Die kom ik later nog wel tegen. 
Deze ketting moet geplakt worden. Ik plak hem en lig hem op de hoek van het bureau. De andere kant moet ook geplakt worden, maar dat kan niet in een keer. Dat doe ik de volgende keer dan weer. Zodat hij straks ook bij de rest van mijn kettingencollectie kan hangen.
Al uitzoekend vond ik er twee van deze. Wat moet ik er nog met twee. Één kan er weg. In de DOEMAARWEG doos. Wie weet kan ik er iemand anders nog blij mee maken. (Ik zou zeggen roep als je hem wilt hebben) 
 Zo meteen even de papierbak nog opruimen en dan vind ik het even genoeg voor vandaag


 

2 opmerkingen:

  1. Zo! Dat is nog eens een leeg bureau zeg! Als ik er aan denk hoe mijn tafel er nu thuis uit ziet... Was gistermiddag begonnen met inpakken van kraamcadeautjes maar toen ik het af had merkte ik dat het toch echt veel te warm was om nog verder te freubelen. Heb alles zo laten liggen. Hoop maar dat mijn Ibbeltje er nu geen slidings over aan het maken is anders is de zooi vanmiddag nog groter ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja Ibbeltje kan er natuurlijk van allerlei leuke speeltjes in zien ;-)

      Verwijderen