zaterdag 27 juli 2013

Klus 139 sjaals en kettingen

Eerder ben ik al eens bezig geweest met mijn sjaals. lees hier Toen had ik alles volgens een draaimethode, wat ik gezien had op vakantie, opgevouwen. Met de hoop dat het overzichtelijker zou worden. Helaas was dat niet het geval en kreukte een aantal sjaals ook nog heel erg. Niet handig dus.
 
Een tijd terug vond ik bij een winkel. (ik weet het niet meer zeker maar ik dacht woonexpress of kwantum) Een hangsysteem wat me wel wat leek. Ik had nog niet de juiste plek gevonden waar ik hem wilde ophangen, maar nu wist ik het. Tegen de binnenkant van deze deur. Zo kan ik de deur dicht doen als ik het niet wil zien en heb toch het overzicht over al mijn sjaals.
 
Dus ophangen maar. Met een beetje hulp van manlief kon ik het dan ophangen. Kijk.
 Al mijn sjaals ophangen ruimte zat. Dus ook al mijn kettingen maar even er bij pakken. Misschien passe deze er ook nog wel bij.
 De sjaal weer verhangen. Ja alles pas op een rek.
 
 
NU heb ik nog een heel rek voor al mijn kettingen.
 Kijk ik heb gewoon nog ruimte over. Dus ik kan gewoon nog meer kettingen gaan kopen haha
Nu nog een goed idee voor mijn armbanden en oorbellen, maar dat kom vast ook nog wel.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi opbergsysteem. Ik heb al mijn kettingen aan een gepimpte kandelaar hangen. Niet 'heul handig' als ik net de onderste wil dragen maar wel een lekker vrolijk gezicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb er ook even over gedaan hoor. Eerst had ik de sjaals allemaal in mandjes, maar dat werkte toch niet. De kettingen hingen allemaal op een hanger ook niet handig. Tot op heden ben ik hier heel blij mee. Nu mijn armbanden nog ;-)

      Verwijderen