vrijdag 11 januari 2013

Haken

Eergister heb ik voor het eerst gehaakt. Ik heb al zoveel mooie dingen voorbij zien komen van verschillende bloggers, dat het me zo leuk leek.

Een paar weken geleden was ik op visite bij oud collega/vriendin Patricia en wat vertelde ze me. Dat ze al een tijd aan het haken was. Dit had ze gehaakt en dat had ze gehaakt. (Willen jullie zien wat ze allemaal gehaakt heeft kijk dan even hier.) Ze is een van de haakmutsen van deze site. Ze wilde mij het wel leren. Oké dat laat ik me geen 2x zeggen dus....

Gister was het zo ver. Nee geen lapje haken of zo. Nee daar ben ik niet van. Het moet wel nuttig of leuk zijn. Dus we gingen een waxinelichtje haken ik heb er al een paar zien staan bij haar ook wat leuk zeg.

Dit had ik naar een paar uur prutsen. In het begin ging het helemaal niet maar ik werd er steeds handiger in, maar moest ook diverse keren weer een deel uithalen hoor.

Ik heb huiswerk mee gekregen haha. Ja ik moet er voor zorgen dat mijn haakwerkje net zo hoog is als het potje waar het haakwerkje omheen kom. Dus nog even aan de slag. Ik ben over de helft.



1 opmerking:

  1. ik ben helemaal door je aangestoken met creatief bezig zijn. dochterlief maakt een vilten kussenpop, mamma wil ook een kussen maken. Ik was bij hobbydoos.nl voor kinderbreinaalden en werd verliefd op een kussenhoes met klaprozen (borduren). En dacht, wat kan mij het schelen, ik bestel hem gewoon. En ik heb net bij By Miekk naar die naaicursus zitten kijken, dus misschien komt er van mij ook nog een speldekussentje langs... :-) Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen