maandag 20 januari 2014

Blue Monday

Vandaag is het ....
De derde maandag van januari, de dag waarop mensen zich het depressiefst voelen, beweerde de Britse psycholoog Chris Arnell ooit. Maar waar is die theorie op gebaseerd? En zit er wat in of is het onzin?
 
Ik hoorde het vanochtend op de radio en dacht ach, dat valt toch wel mee. Ik ben niet depressief hoor. Ik geloof niet dat ik het hardop had moeten zeggen. Tijdens de lunch kreeg ik een leuke mededeling (not). Ik kan jullie zeggen. Ik had hem maanden geleden verwacht, maar vandaag niet meer. De mededeling sloeg in als een bom.
Spontaan slaat de depressiviteit toe. Er spook van alles door mijn hoofd en oohh wat komt er allemaal weer op mijn af.
 
Lieve volger ik wil er niet te veel over kwijt (misschien in de toekomst nog eens), maar ik kan jullie vertellen dat ik even weer in een diep gat zit. Ik dacht dat ik weer aardig aan het opkrabbelen was, maar vandaag worden mijn stoelpoten weer even onder me vandaan gezaagd. Dit gaan me weer veel energie kosten. Energie die ik eigenlijk nog niet heb, maar dat wordt natuurlijk niet gevraagd.
 
Dus helaas zal het hier waarschijnlijk een tijd nog stillen zijn als het al was. Ik MOET nu eerst even wat dingen op een rijtje zetten, waardoor ik gewoon even weinig of geen tijd heb om te bloggen.
 
Ik hoop dat jullie snappen
Liefs Conny
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Dit mag een Moet worden want dat heeft alles met jezelf te maken om weer op te krabbelen en op rijtje te krijgen.

    Dikke knuffel!
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en denk ook een beetje aan jezelf,al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!

    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje... Ben er stil van..
    Sterkte en neem de tijd!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat rot dat je zo'n vervelend bericht kreeg! Heel erg veel sterkte de komende tijd. Bah, dit is zo niet leuk! Ik denk aan je x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lieve Conny wat mega balen is dat. Mmm het zal eigenlijk meer Kwalitatief Uiterst Teleurstellend voor je zijn. Heel veel sterkte en doe rustig aan hè! Warme groetjes en dikke knuffels van mij

    BeantwoordenVerwijderen