donderdag 9 januari 2014

Niet gekomen en ontvangen.

Eind december gonsde het al in blogland over de CAL (Crochet Along) van Terray en Jolanda. Ik las het regelmatig. In eerste instantie dacht ik ja leuk ik wil ook wel een deken. Een mooie manier om een deken te maken, als ik hulp krijg. Patroon lezen vind ik al moeilijk. Laat staan in het Engels. (Mijn Engels is niet zo goed) Maar even later dacht ik weer pffff waar haal ik de tijd vandaan om binnen 42 weken een hele deken te haken en dacht nee ik haak af.
 
Tot ik bij Cream@ deze blog las. Toen begon ik ook weer te twijfelen. Zou ik het dan toch doen. Op de blog van Jolanda had ik al gelezen dat ik het op mijn eigen tempo kon doen. Dus waarom ook niet. Ik ga het gewoon proberen, maar dan lekker op mijn eigen tempo. Hopelijk is hij dan eind van 2014 een keer klaar of niet. Nee ik ga er geen druk achter zetten. Nee daar ben ik een beetje klaar mee druk achter dingen zetten. Het komt zoals het komt en anders niet. Dus ja ik ga er ook aan mee doen, maar dan weer lekker op mijn manier.
 
Zaterdag zocht ik mijn wolletjes uit. Ik heb mooi bruin tinten uitgezocht. Dat pas heel goed bij ons interieur. Bestelde ze en maandag kreeg ik een mailtje, dat de wolletjes de dag er na verstuurd zouden gaan worden. Onze postbode bezocht over het algemeen altijd netjes, dus ik zou de wolletjes woensdag in huis kunnen hebben, maar helaas woensdag ochtend las ik een mail dat ze niet alle bollen meer op voorraad hadden. Er was blijkbaar iets mis gegaan op de site, waardoor er toch vermeld werd dat de wolletjes er waren. Jammer geen wolletjes dus. Dus nog niet starten met de CAL. Nu maar even afwachten wanneer ze dan komen. Ik heb ook geen haast, want ik ga het doen op mijn eigen tempo een weekje langer of korter, maakt echt niet uit ;-)
 
Wel kreeg ik gister leuke post.
Bij Angeline had ik van het weekend een give away gewonnen. Een hele mooie sieradenset.
Ik was helemaal verbaast dat ik hem gewonnen.  Het is ook zo'n leuke set.
Dank je wel lieve Angeline voor deze mooie set. X
 

(helaas is de foto niet zo goed)
Ook kreeg ik van Yvonne iets heel moois. Een sjaal die ik al een hele tijd wilde hebben. Zelf heb ik zo'n bolletje wol liggen met breinaalden erbij, maar ja breien dat is niet echt iets voor mij. Te minste ik wil het nog ff niet leren ;-)  Nu zag ik bij Yvonne diverse van die mooie sjaaltjes en ze schreef dat ze de sjaaltjes gehaakt had. Gehaakt dacht ik nog. Hoe dan? Want ja zo'n sjaaltje staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Uuuhhhh stond moet ik zeggen, want ik kreeg van Yvonne zo'n sjaaltje. Leuk he.
 
Lieve Yvonne, ik ben er heel blij mee en ooit maak ik er echt zelf nog één, want ja dat bolletje wil ik toch echt nog een keer veranderen tot zo'n mooi sjaaltje als ik nu van jou heb gekregen.
Dank je wel lieverd. X
 

7 opmerkingen:

  1. Gelukkig kun je de deken ook starten wanneer je wilt.
    Je verzamelt alvast de eerste patronen en heb je de bollen garen in huis, dan ga je lekker meehaken.
    Zo te zien ben je verwend met fijne sieraden en mooie sjaal. Geniet er maar lekker van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee gaat doen. En je eigen tempo is toch prima! Ben benieuwd naar je wolletjes xx Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke post heb je gekregen, nu je garen nog :-) en daar wens ik je veel succes mee hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel graag gedaan! Nu ik je blog zie, besef ik dat ik dat ik nog niet op je mail gereageerd heb! sorry! Heel veel plezier met je sjaaltje! het is verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jij bent ook al een geluksvogel met een mooi sjaaltje van Yvonne! Hier hangt er ook een mooi te zijn...
    En, het geeft niks hoor dat je later begint, dan kan je gelijk een paar toeren meer haken. (het is namelijk een verslavende deken)
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap van je dat je zo'n deken gaat haken. En super dat je die give away won en ook nog eens van Yvonne een sjaaltje kreeg.
    Ik kan niet haken of breien, handwerken is niet aan mij besteed. Maar ben ook ontzettend blij met de omslagdoek die Ambela voor me haakte. Ja super is ie hè, ik wilde hem in knalkleuren en folklore look. Ennuh op de manier waar zij hem omslaat ziet ie er veel hipper uit ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen