zaterdag 5 april 2014

Iets uit mijn leven - Hardlopen of Hard lopen.

Sinds 2 weken ga ik niet meer naar het revalidatiecentrum. Niet omdat ik genezen en klaar ben. Nee omdat ze vinden dat ik het vanaf nu wel weer verder alleen op kan pakken. Ik kan jullie zeggen ik heb er veel van geleerd en denk regelmatig aan de uitspraken die mijn therapeuten deden, maar op de laatste dag van mijn revalidatie heb is samen met een van de therapeuten een begin gemaakt aan iets wat is sinds mijn ongeval niet meer heb gedaan.
 
Hardlopen.

 
Ik wilde graag weer gaan hardlopen. Gewoon heerlijk ontspannen lopen, alles even weer van je af lopen. Lekker geniet van de natuur om je heen. Dus..... (wel met hele kleine stapjes) Loop ik weer.
Via een app hou ik al mijn resultaten bij en dat voelt goed.
 
Ik ben nog lang niet waar ik wil wezen, maar het is een begin en als ik een goede dag heb voelt het helemaal lekker. Dus ik ga zo lang het lukt gewoon nog even lekker door. Ook al zijn het maar baby stapjes die ik maar. Veel kleine is uit eindelijk ook één groot ;-)

11 opmerkingen:

  1. Goed van je dat je dat weer oppakt wat je graag doet/deed en met al die baby stapjes bij elkaar kom je al een heel eind!
    Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Klein beginnen, de rest komt wel weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt als een grote stap vooruit. Ieder nieuw stapje bengt je hopelijk dichter bij helemaal herstel.

    Succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele grote stap! Een keertje samen gaan rennen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een keertje samen rennen wordt hem volgens mij nog niet echt of je moet je aan mijn tempo wille aanpassen ;-) zoals ik al zei het zijn babystapjes. Ik kan.het nog niet echt hardlopen noemen in vergelijking met 3 jaar terug

      Verwijderen
  5. Zo is het kleine stapjes maken grote. Ook al vind ik dit toch best een grote stap maar dan meer wat je doet, petje af.
    Wat jij met hardlopen hebt heb ik met gewoon wandelen. En dat gaat de meeste tijd ook met stapje voor stapje vooruit. Wat een heerlijkheid hé als je weer een stukje verder komt?

    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik doe mijn best en of ik echt vooruit ga komen met hardlopen is nog de vraag maar ik wil het in ieder geval proberen.

      Verwijderen
  6. Je laatste zin is ZO waar. Met babystapjes kom je ECHT een heel eind. Ik wens je veel mooie stapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke blog ik vondt u via andere blogger ik zal meer gaan bezoeken ik lees graag...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen