donderdag 18 juli 2013

Jarige Jet ontvangt post!

Van de week was ik jarig. Ik vierde het zondag al, maar deed het op de dag zelf nog even dunnetjes over. Een vriendin van me had als verjaardagscadeau taarten gebakken. Mmmm heerlijk kan ik je vertellen. Er was nog een stukje over en daar ging ik dan even lekker van genieten.
 Er was ook nog iets slagroom over dus Lobbes kon ook nog even lekker mee genieten ;-)
 Kijk hem smullen de lekkerbek. (sorry voor de slechte foto's, maar Lobbes blijft natuurlijk niet stilstaan tot dat ik een keer de foto gemaakt heb)
Ook ontving ik leuke post van ....
 De envelop zag er al leuk uit, maar natuurlijk was ik nieuwsgierig naar wat er in zat.
 En wat zat er in? Nou dit
 Een envelop met een kaart erin. Een cadeautje (dat stond er op) en nog een iets ingepakt. Wat zat er allemaal in? Dit moois.
 Een leuke slinger (maar die hadden jullie natuurlijk al gezien), een lieve verjaardagskaart, een mooie zelf gemaakte armband en een bloemenslinger. Die ik aan de spiegel ga hangen bij mijn Summer letter (dat zal ik jullie een andere keer nog laten zien)
 
Ook kreeg ik nog kaarten.
 Een kaart van mijn werk, van een vriendin en van mijn blog/snailmail vriendin Haakjuffie
Wat een leuke kaart weer van Haakjuffie hé. Helemaal zelf getekend. Natuurlijk gaan ze in mijn kaartenstandaard.

Ook stuurde ik zelf post weg. Een kaart naar mijn schoonzus (die op de zelfde dag jarig is, als ik). Helaas vergat ik een foto te maken van de kaart die ik voor haar gemaakt had. De envelop was al dicht toen ik dacht: "Ooo ja foto". Dus allemaal een foto van de envelop sorry.
 Ook stuurde ik nog een kaart naar een andere blog/snailmail vriendin (ik zeg nog even niet wie, want volgens mij heeft ze hem nog niet ontvangen)
Gelukkig vergat ik hier niet de foto te maken voor dat ik de envelop dicht deed.
 
En ik stuurde naar Haakjuffie dit
Ze kon volgens mij wel even een opKIKKERtje gebruiken ;-)
 
Zo dit was het weer even voor vandaag. Nu ga ik nog even lekker genieten van het weer.
Van de week of volgende week zal ik weer verder bloggen, want ik heb nog genoeg te vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten