woensdag 9 oktober 2013

De dag van de POST!!!

Vandaag is het de dag van de post. Op diverse blogs is er vandaag over te lezen, maar ik las het eigenlijk ruim een week geleden bij Carolien van Het keetje van Lien. Zij deed een oproep aan haar volgers om een foto te sturen van de brievenbus bij je om de hoek.
 
Natuurlijk stuurde ik ook foto's. Carolien zocht zelf de leukste er uit. Deze.
 
Wil je de andere brievenbussen ook allemaal zien? Kijk dan even bij Het keetje van Lien
 
Iedereen die een foto zou sturen kreeg een kaartje van Carolien.
Bedankt Carolien ik heb je kaartje gehad. Kijk deze kreeg ik van haar. Wat een schatje hé.
Helaas Carolien dit was mijn enige kaart voor vandaag :-(
 
Omdat ik dit zo leuk vond wilde ik gewoon even lekker kaartjes sturen. Niets bijzonder, maar gewoon sturen. Voor een paar blogvriendinnen had ik ook nog anders post die ik toch nog even liet liggen tot gister. Ook zat er nog een bedankje tussen voor iemand. Omdat zo blij was met mijn stempel die ze voor mij gemaakt had.
 
Gister verstuurde ik dit allemaal.
Kijk wat een boel kaartjes.
ik zie nu dat het eigenlijk best wel een slechte foto is maar ja te laat want alles is al weg.
Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze het ontvangen hebben, maar ik ga er vanuit dat iedereen vandaag mijn post ontvangen heeft ;-)
 

8 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, varkentje & pumpsjes lagen op de mat, superleuk!! dankjewel liefje. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jouw lieve kaart vandaag ook ontvangen, hartelijk dank daarvoor!! Ja, die boxer die moest natuurlijk naar jou toe he? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Jammer dat ik het nu pas lees.
    Zo te zien heeft de postbode jou vandaag goed bediend. Lekker genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist nog niet eens dat deze dag bestond. Heb toevallig gister ook een kaart gehad en vandaag die van jou..Helemaal super, dank je wel hoor ♥♥ Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwww wat een gave foto's ik smelt ervan ♥

    liefsjenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je geweldig leuke kaart, ik heb hem net op mijn blog gezet, heerlijk zulke verrassingen!!!!
    Van mij een virtuele knuffel!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen