maandag 4 februari 2013

Friendship swap

Eergister was ik al weg voor dat de postbode bij ons geweest was. Ik hoopte op een envelop van Ricky, maar de postbode was nog niet geweest helaas. S'avonds kwam ik laat thuis en toen lag deze envelop op de deurmat.
Natuurlijk was ik te nieuwsgierig en heb ik hem meteen open gemaakt helaas had ik niet eerder tijd dan vandaag om het met jullie te delen.
 Kijk dit zat er allemaal in. Een kaart, en 2 leuke zakjes. Maar wat zat daar in dan?
Een mooie slinger met hartjes in de leuk van mijn nieuwe kussentjes en een vriendschap armband met een kaartje er aan dat ik deze armband weg mag geven aan een goed vriendin of ik mag heb zelf houden.
Ik vind het een leuk idee van de vriendschap, maar ik ga er toch nog even over denken of ik hem wel echt weg ga geven (misschien vind ik hem daar voor toch te leuk :D) Het is ook zo knap gemaakt. Echt Ricky mijn complimenten. De slinger moet nog even een goed plekje krijgen, maar ik weet zeker dat dit goed gaat komen.

Ricky heel erg bedankt voor deze leuke friendship-swap (jammer dat je zelf geen blog hebt, maar wat nog niet is kan nog komen ;-) laat je het dan even weten)

Natuurlijk had ik voor Ricky ook wat gemaakt. Zoals ik jullie eerder al liet weten had ik het zo
aan haar verstuurd, maar wat zat er nou in?
Dit.
 Een slinger van hartjes van papier, een hartje als deurhanger, een hartje om gewoon gezellig ergens neer te kunnen leggen, een hartjes van strijkkralen, een hartje bedrukt bestempelt met pepermunthartjes erin en met een strijkkralen hartje erop en als laatste een kaart met en hartje erop met een verhaaltje voor Ricky.
En gelukkig heeft Ricky me al vertelt dat ze er blij mee was. Ik kan je zeggen voor een eerste swap (met een niet bekende voor me) was het best wel een beetje eng.

4 opmerkingen:

  1. Hee Conny, wat ontzettend leuk om onze swap terug te zien op je blog! Je cadeautjes hebben een leuk plekje gekregen (en de snoepjes werden uiteraard meteen opgegeten door mijn zoontjes ;-)). Je hoeft het echt niet eng te vinden, want je maakt hele leuke dingen. Dus ik zou zeggen: gewoon weer meedoen met de volgende swap! Groetjes, Ricky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks toch was ik dat wel even (bloos)
      Zo te horen had ik dus nog wel meer pepermuntjes in dat hartje kunnen stoppen haha

      Verwijderen
  2. Wat lekker kleurrijk en lief van jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we hadden mee gedaan aan de friendship-swap van Valerie :D

      Verwijderen