woensdag 1 mei 2013

Telefoonhoesje

Voor mijn telefoon had ik wel een hoesje, maar die vond ik niet zo handig. De telefoon is er al een keer uitgevallen, daardoor hem ik op de achterkant van de telefoon dan ook een flinke barst zitten.

Nu zag ik bij By MiekK dit telefoonhoesje. Oké het was een give away, maar hoe groot is de kans dat ik die win? Dat moet ik toch ook kunnen maken dacht ik. Dus ik ging aan de slag.
 
Ik zocht eerst wat leuke stofjes bij elkaar. Omdat ik graag wilde recycleren heb ik alleen stoffen gebruikt dit ik niet gekocht heb. Kijk.
Een spijkerbroekstoffie, een stukje van een oude bloes en nu een kijken hoe groot dat moet gaan worden voor mijn telefoon. Na een beetje gepuzzel en kijken hoe het dan in elkaar zou moeten zitten begon ik met naaien. En er kwam gewoon een mooie telefoonhoesje uit (al zeg ik het zelf oké een paar kleine schoonheidsfoutje). Wat vinden jullie van mijn telefoonhoes?
 
Ik heb aan de voorkant een extra vakje zitten net als bij MiekK (als ik het daar goed zie?), maar mijn sluitbandje is niet lang genoeg, waardoor hij niet daar overheen valt. Jammer want nu valt alles eruit als ik het toevallig op de kop hou, maar goed.
Ik zal nog wel een keer een nieuwe maken, die wel helemaal aan mijn wensen voldoet, maar daar wacht ik nog even mee. De kans is te groot dat ik binnenkort een andere telefoon nodig heb. De mijne heeft een beetje keuren.

2 opmerkingen: