vrijdag 28 juni 2013

Duitsland

Jullie hebben het net echt gemerkt denk ik, maar wij zijn de afgelopen dagen lekker weg geweest. Heerlijk een paar dagen naar Duitsland.

En waar zijn we dan allemaal geweest? Nou hier.
heerlijk vijvertje om even te badderen

lang genoeg gebadderd
en in het Tierpark in Nordhorn
Zeker een leuk dierenpark, want onze Lobbes mocht gezellig mee. Dat loopt toch altijd gezelliger als dat hij thuis moet blijven. Kijk Lobbes vertelt onder de foto's zijn eigen verhaaltje
Lama vrouwtje? Dat ziet er in mijn bak heel anders uit. Mag ik hier nu ook mijn tanden inzetten?
Hey wat maakt daar geluid onder mij? Ooo ben jij het boe uuh koe.


Varkens? Wat zijn dat vrouwtje? Waarom staan die niet op mijn menu? Nou ik wil wel even met ze in de modder spelen hoor.
Hey dat lijkt wel Sammy het konijn. Woont hij nu hier vrouwtje?
Wat zijn dit dan? Biggen? Waarom zijn ze zo roze dan?
Hey Biggie wordt eens wakker in wil wel met je spelen.
Hallo varkentje jij hoeft niet meer gewassen te worden he? Oké je neusje is een beetje vies, maar ach.

Nog een varken. Deze vind ik niet zo leuk hoor die stekels doen pijn. Auw!!
Een vogel die baby brengt??
Skippy! hey hallo zie je mij.
Wat zien we hier?


Hey aappie wat doe je daar? Je mag geen eten jatten hoor.

Een hond baas? Dit is toch geen hond?

Ik tel er drie en jij? Toch blijven het rare honden.
Hey hond ik zag je.
 
Ooo hier mag ik niet in. Mmm waarom om eigenlijk niet ik ben zo'n lieve hond. Zouden die andere die zeehonden dat verpest hebben? Nou dan maar even zo kijken.
Ooo kijk hier tussen door kan ik ook nog het een en ander zien. Er zitten allemaal kleurige vogeltjes in wat leuk

Hey baas wat doe jij daarna? Ik zie je wel achter die boom.
Hey vrouwtje zit daar ook wat doen ze daar nou? Laten ze mij hier nog zo maar achter?
 
Nou zoals jullie kunnen lezen heeft ook Lobbes veel plezier gehad en weer een boel geleerd. Maar wat hebben we verder nog gedaan?
 
Wij zijn in Bad Bentheim geweest. Een heerlijk park om even rond te lopen en toen zagen we dit.
  
 
 Dat kasteel wilde we wel even zien. Dus op naar het kasteel.
Woef wachtwoord!
 Onze kasteelwachter hield de wacht hihi
 
 Tot meneer iets leuk zag hihi. Want daar wilde meneer ook wel even kijken.
 
Ja dat is natuurlijk ook leuk even kijken naar het park waar we al gelopen hadden.


 Kijk hier zien jullie ook een stukje van het park.
  Helaas mocht onze kasteelwachter ook alleen maar de wacht houden, dus zijn we niet naar binnen geweest. Jammer maar ja we laten ons manneke natuurlijk niet alleen achter. Dus wandelde we nog wat in het plaatsje zelf.
 
Ook zijn we nog in de Nordhorn wezen wandelen. Hier hadden ze een grote vijver, waar we lekker om heen gewandeld hebben en wat kwamen we allemaal tegen?
Dit.
 


Ook vonden we nog een lief jong eendje met zijn mammie en een fuut met 2 jongen (helaas foto is mislukt)
 
En wat kwamen we ook nog tegen een kringloop winkel. Helaas vergeten een foto te maken, maar natuurlijk moest ik wel even naar binnen. Helaas vond ik niet zoveel, maar wel een fleecedekentje (waar ik nog iets van ga maken, maar daar kom ik nog wel bij jullie op terug) en een bal met een sliert er aan van onze Lobbes. Kijk hoe blij hij er mee is.



Gelukkig was het weer aardig. We zijn gekomen met regen en gegaan met regen, maar daar tussen gelukkig geen regen gezien. :D

4 opmerkingen:

  1. ♥♥ Lobbes, wat een heerlijk verslag heb jij gedaan! Ik heb zitten genieten van je avonturen hoor.
    Wat een goede gids ben jij, daar wil ik ook wel door rond geleid worden ♥♥♥
    Fijn zo'n vakantie. Kan je er weer even tegen he? Nu nog wat zon ..
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lobbes vind het heel leuk om te vertellen wat hij allemaal mee maakt. Wie weet laat ik hem nog wel eens vaker zijn verhaal doen ;-)

      Ja en die zon jammer hoor met het altijd net weer even iets lekkerder, maar goed. We hebben genoten :D

      Verwijderen
  2. Haha nou die Lobbes heeft zich ook prima vermaakt in de dierentuin zie ik ;) Grappig dat jullie in Bad Bentheim zijn geweest. Ik ben daar een paar jaar geleden ook geweest en vorige week is de eigenaar van de stal waar mijn paarden staan er ook geweest. (misschien zijn jullie hem nog wel tegen gekomen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JA heerlijk naar het zin gehad ;-)
      En ja wie weet hahaha. Ik heb hem alleen niet geniet, maar ja weet ook niet hoe hij er uit ziet hihi

      Verwijderen