donderdag 6 juni 2013

Wat zat er in de envelop?

Zoals ik jullie eerder deze week liet zien verstuurde ik deze enveloppen.
De ene envelop ging naar snail mail vriendin Haakjuffie. Voor de mensen die haar blog een beetje volgen weten dat uiltjes helemaal haar ding is. Ik vond dit pakpapier en dacht die wil ik gebruiken. Hoe wist ik nog niet precies, maar ik dacht aan een envelop maken. Toen ik thuis kwam zag ik dat het papier te dun was om een envelop van te maken. Ik wil natuurlijk wel dat mijn spulletje heel aankomen. Beetje jammer als de helft ergens bij de post blijft liggen. Als de postbode er nou blij van zou worden zou het me nog niet uitmaken, maar dan maak ik liever gewoon een pakketje voor de postbode. Dus heb ik een envelop open gemaakt beplakt en weer netjes dicht gemaakt. Toch een mooie envelop (al zeg ik het zelf)

Ik maakte een leuk cadeaudoosje voor mijn zelfgemaakte cadeautje
Wat zat daarin? Ja een gehaakt uiltje. Ik vind hem best leuk geworden (al zeg ik het zelf). 
En er zag toch nog aardig wat werk in, maar dat komt omdat ik het voor het eerst maakte volgens mij. Ik wilde een patroon volgen (niet mijn sterkste kant volgens mij) maar kwam er niet helemaal uit. Dus maakte ik er zelf maar iets van. Dit is het resultaat. Leuk he. Het is een broche geworden.

IK HOOP DAT HAAKJUFFIE ER BLIJ MEE IS!!

Daarnaast heb ik een lekker lange brief geschreven ook deze heb ik gezellig gemaakt met de zelfde uiltjes als van de envelop. Nog wat zaadjes er bij voor haar tuin en mijn snail mail was klaar om verstuurd te worden.


De andere envelop ging naar Tante Jannie.
Ik volg haar blog al een tijdje en weet dat ze helemaal weg is van Parijs of beter gezegd de toren die daar staat. Ik vond (bij toeval) in de kringloop een leuke sleutelhanger en dacht meteen aan haar. 
Ik vond nog wat dingen en maakte er een leuk pakketje van. Leuke cadeaudoosje met papier met eifeltorens erop.  Helaas had ik niet groot genoeg papier om het andere cadeautje in in te pakken, dus pakje ik het leuke inpakpapier. Dat vind Tante Jannie ook vast leuk, want er zitten poesjes en vogeltjes op.
  
Dit zat erin.
(bedankt Tante Jannie voor het maken van deze foto's ik was het vergeten)

Ook kwam van de week de post aan in Amerika.
Daar stuurde ik ook een snail mail envelop naar Elise toen. 
Dit zat erin.
Een beetje Hollands thema, zodat Elise weer een beetje aan Nederland kan wennen nog even en dan komt ze weer terug in ons kikkerlandje.
(Elise ik en jou foto gepakt, want deze collage vond ik veel leuke dan mijn foto's. Ik wou dat ik dit ook nog zeg)

Wil jezelf nog lezen wat ze in hun leuke blog hier over geschreven hebben?
Kijk dan hier, hier en hier

3 opmerkingen:

  1. Jaaaaa dat was zulke fijne post ! Ben er zoooo blij mee . En je prachtige uiltje hangt te pronken bij de rest van de uiltjes , zooo mooi !
    En die lekkere brief , helemaal te leuk , heb ervan genoten lieverd .

    Je hebt andere mensen ook blij gemaakt zo te zien , wat een gezellige post heb je verstuurd zeg .

    Je krijgt er snel weer een van mij terug hoor . Dikke kus ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk! Ik denk dat er alleen iets niet helemaal goed is gegaan bij het plaatsen van de foto's van de post die jij mij stuurde? Ik zie namelijk geen foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee wat er fout was, maar nu is het weer goed gelukkig de foto's staan er weer mooi op ;-)

      Verwijderen