dinsdag 18 juni 2013

Kunst

Vandaag de hele dag in de banken gezetten. Ik had een cursus. Gelukkig merkte we binnen niets van het weer buiten. Het was zelf aan de koele kant in de zaal, waar we zaten. 
Pas toen ik naar huis reed had ik in de gaten hoe warm het eigenlijk wel niet was. Te warm om te koken Heerlijk weer om op een terrasje te gaan zitten en gewoon even heerlijk een frietje te eten. Ik had tussen de middag al een heerlijke salade op dus die kon ik nu best wel even overslaan. Van te voren nog even lekker naar het water geweest met Lobbes, zodat hij ook nog even lekker nog afkoelen. 

Omdat ik verder geen foto van dit alles gemaakt heb vandaag geen foto hier van. Wel een foto van een van de kunst voorwerpen die hier in ons park de komende weken staan. Ik vraag me af wat jullie hier in zien.
Ik zal jullie van de week vertellen wat ik hier in zie ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ik zie aan de rechterkant een boom en onder een stuk rots waar twee hondjes op zitten een terriƫr en een grote forse Sint Bernard hond erachter

    Maar als ik nog eens kijk kan het ook een vogel zijn, die met zijn vleugels gespreid vliegt wie een hondje vooruit helpt :-)

    Of een engel die met weide vleugels een hondje zoent.

    Haha ik kan nog wel even doorgaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie er een hondje in. Wat de rest moet voorstellen weet ik niet :-) kan ook wel vanalles verzinnen.. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm... Ik zie een boom met een dikke tak waar een groot en een klein vogeltje op zitten. :) Dit doet me wel een beetje aan de Rorschachtest denken hoor! haha

    BeantwoordenVerwijderen