zondag 2 juni 2013

Post versturen

Vandaag ben ik druk geweest met post en niet zomaar post nee leuke post te minste dat vind ik dan.
Ik kan er nu niet te veel over vertellen, want waarschijnlijk lezen de ontvangers wel mee, dus ik laat het vandaag alleen even bij deze foto.
Ik maakte deze enveloppen zelf. De ene van een tijdschrift met doorzichtig tape (omdat ik anders bang was dat het tijdens het versturen kapot zou gaan) en de andere door een bestaande envelop te beplakken met een leuk papier. Het papier was te dun om zelf een envelop van te maken, maar ik vond het papiertje zo leuk. Het pas echt bij de persoon waar ik het naar toe stuur.

Later deze week zal ik jullie laten zien wat er in zat. Te minste van een van de twee. De andere ben ik helemaal vergeten te fotograferen. Hopelijk doet die persoon dat nog wel even voor mij ;-)

3 opmerkingen:

  1. ♥♥♥♥♥ ooooh, ik zie uiltjes ♥♥♥♥♥
    * Stiekem jaloers op degene die die krijgt *

    Ben heel benieuwd wat erin zit.
    Alles oke met Lobbes? Fijne avond! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HAHA jij bent altijd nieuwgierig, maar sorry je moet echt even wachten toch ik zeker weet dat die persoon het ontvangen heeft dan zal ik je hier laten zien wat er in zat.

      Met Lobbes gaat het goed hoor. Natuurlijk duurt het nog wel eve voor zijn nageltje gegroeid is, maar pijn heeft hij niet meer.

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk papiertje die je om de envelop hebt geplakt! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je dat papier vandaan hebt?
    M.vr.gr. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen