zondag 18 augustus 2013

Dagje weg en Klus 142 hobbykamer achter de kasten

De volgers die ook Emilie volgen weten dat ik vrijdag een gezellig dagje weg geweest ben met haar. We hebben een heerlijke dag gehad. Voor diegene die Emilie niet volgt en toch graag wilt weten wat wij allemaal gedaan hebben deze dag. Kijk dan even op haar blog voor het hele verhaal.
 
Gister ben ik begonnen aan mijn laatste deel van mijn opruim klussen. Ik moet alleen nog de "zolder" opruimen. Ik heb helemaal geen zolder, maar achter de kasten in mijn hobbykamer heb ik een opbergruimte gecreëerd. Spullen die nu inmiddels al meer dan 2 jaar achter de kasten liggen. Het linkerdeel zijn de kerstspullen. Die hoeven niet uitgezocht te worden, want ik weer precies wat erin zit. Deze heb ik alleen rond kerst nodig ;-) maar het andere deel moet wel uitgezocht gaan worden.
 
Dus ik maak er een begin aan. Ja ik weet nu al dat mijn hobbykamer weer een grote puin hoop wordt, maar goed dan is alles in mijn huis binnen een jaar eens onder handen geweest. Ja want ik ben al bijna een jaar bezig met Klus in Huis. Wat gaat de tijd snel hè.
 
Ik was natuurlijk al weer begonnen voor ik dacht foto's te maken, maar goed ik denk dat jullie het beeld wel hebben van een net opgeruimde kamer. Dit was het even later hihi.

 Een beetje wazige foto's zie ik nu maar goed jullie hebben weer beeld.
Eén van de kasten heb ik (beter gezegd manlief) even aan de kant gezet. Zo kan ik er wat makkelijker bij.  Alles er maar even achter vandaan gehaald en uitzoeken maar. Een deel gaat weg. Een deel gaat naar de andere kamer zodat het er wat makkelijker bij kan en ik het ook kan gaan gebruiken, want ik kwam al weer spullen tegen die ik al een tijdje kwijt ben haha.
 
Toen ik even van de dozen pakte kwam dit er in ene uitzetten.
Je kun het waarschijnlijk niet zo goed zien op de foto, maar het zijn kleine stukje eierschaal. Ik had in deze doos eierschalen zitten om nog eens een leuke krans te maken voor de Pasen. Blijkbaar heeft onze onuitgenodigde gast (meneer of mevrouw muis) gedacht dat er nog iets te eten viel te halen hier. Niet echt, maar wel een boel rotzooi er van.  
 
Lobbes wilde me graag ook even helpen hahaha. Hij vond ergens een stukje wc-papier om mee te spelen. Mopje van me.
Na het uitzoek werk van 3 dozen vond ik het wel even genoeg. Morgen weer een dag denk ik dan. Inmiddels was ik al weer  2 uur verder, wat gaat die tijd toch snel hè, als je zo bezig bent.
Maar vandaag heb ik andere leuke dingen gedaan en ik denk weer morgen weer een dag ;-)
 
Fijne avond allemaal.

3 opmerkingen:

  1. goed bezig! En fijn dat Lobbes helpt, dat scheelt een stuk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, dat je gaat opruimen en het alleen maar een grotere zooi is.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, geweldig - hond die zichzelf in wc papier kan wikkelen!
    En de dozen... ja, join the club, zal ik zeggen. Hier ook nog heel veel dozen...

    BeantwoordenVerwijderen