vrijdag 9 augustus 2013

Post en ...... huisje blijf mij huisje?!

 Gister stuurde ik deze kaarten weg. Een voor een vriendin die wel even een zonnig bloemetje kan gebruiken. Een verjaardagskaart naar mijn neefje en in de envelop zat dit.
 Een kaart voor een collega die net geopereerd is en wel even een zoete opkikker kan gebruiken.
 
Ik had er hier nog niets over geschreven, omdat ik even niet zo'n behoefte had aan schrijven. Woensdagavond kreeg ik een telefoontje waardoor ik even niet meer zo in mijn hum was.
 
Dinsdagavond na dat ik mijn blog geplaatst had kreeg ik een telefoontje van de makelaar. De mevrouw, die was wezen kijken maandag, had aangegeven dat ze graag mijn huis wilde kopen, maar onder de voorwaarde dat ze hem eerst een jaar mocht huur. Wij vond het goed, als dit zou betekenen dat ze het huis dan zou kopen. De makelaar was voortvaren en wilde weten wanneer we er uit konden zijn. Zij zou wel even gaan bepalen wat de huurprijs dan zou moeten zijn. Ik zou hem woensdag op de mail krijgen.
 
Woensdag geen mail. Nee de makelaar belde die avonds om te zeggen dat mevrouw er toch vanaf zag. Het was toch iets boven haar budget. Ik vroeg wat haar budget dan was. Nou daar zat wel iets te veel in ja. (Ik snap dan niet eens dat mensen gaan kijken, maar goed dat zal wel aan mij liggen). Dus afgestreept op naar de volgende.
 
Niet dus. De makelaar vertelde er na ook nog even leuk dat de bezichtiging van vrijdag niet door zou gaan. Pffff. Nou ik kan jullie vertellen in een klap werd mijn positieve verhuisplan ballonnetje doorgeprikt. Weer helemaal terug bij af. Dit moest even een plekje hebben.
 
Sorry lieve volgers dat ik jullie niet eerder heb laten weten, want ik denk dan vele van jullie vandaag weer voor mij geduimd hebben. Wat dus helemaal niet nodig was. :-(
SORRY! Wel waardeer ik het heel erg dat jullie met me meeleefde, maar dit verhaal is weer helemaal uit. Inmiddels ben ik weer positief gestemd en zeg dan ook OP NAAR HET VOLGENDE!
Er is voor ieder huis een koper. De koper is al lang geboren, alleen moet hij/zij mijn huis nog vinden.
 
Wel heb ik hier nog iets moois aan overgehouden. Mijn huisje is toch weer netjes ;-)
Nu kan ik weer lekker rommel maken. :D

Ooo ja denken jullie ook nog aan mijn Give Away? Je kunt nog mee doen tot 1 september.
Kijk hier even.

2 opmerkingen:

  1. Ach, balen. Twee keer.
    Bij je vorige blogpost over verhuizen dacht ik nog: wat jammer, nu kan ze zelf niet meer profiteren van haar opgeruimde huis.
    Nu kan dat toch nog wat langer ;-)

    Better luck next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meid , wat een tegenslag allemaal . Maar ik weet zeker dat er op een dag een koper bij je langskomt .

    Vandaag gaat er een brief op de post , dus na het weekend kan je hem verwachten . Eindelijk ;)
    Fijne dag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen