zondag 11 augustus 2013

Kringloop wandelingetje en taartje

Nee ik kocht geen taartje tijden mijn kringloop wandelingetje. Maar voordat ik gister boodschappen ging doen, liep ik even binnen bij de kringloopwinkel. Ik had niets nodig of toch wel? Ach ik ging gewoon even snuffelen. Het eerste waar ik tegen aanliep was dit.
 Ik moest meteen aan Haakjuffie denken. Die is zo gek van uiltjes. Helaas was het niet een klein schilderijtje, anders had ik hem wel mee genomen om in een envelop te stoppen. Ik vond het wel een schattig ding.
 
Verder vond ik deze spaarpot. Ik had nog een nieuwe nodig en hier kan gewoon heel makkelijk de deksel af als er weer iets uit moet ;-)
 Ook kwam ik dit doosje tegen. Het doosje is natuurlijk niet zo interessant. Het gaat om de inhoud.
 Kijk van die leuke kaarten. Ik zag al meteen een aantal verjaardagskaarten voor ogen dus mee nemen maar. Leuk voor de knutsel.

Gauw naar de supermarkt, want er moest ook nog wat in huis gehaald worden om te eten. Met dat ik door de supermarkt liep bedacht ik me, ik kan best morgen een lekker taartje maken.
Ik kocht alle spulletjes, zodat ik vandaag een lekker taartje kon maken.
 
Eerst alle spullen even bij elkaar pakken.
 Beetje kloppen, mixen en zo.
 Lobbes zorgde voor de afwas. Dus dat hoefde ik niet meer te doen. ;-)

 
2 uurtjes (oke iets langer) in de koelkast. De kersen er over en .......

 Mmmmmm een lekker taartje bij de thee

6 opmerkingen:

  1. ♥♥♥♥♥ ooooh, dat uiltjes schilderij , zó leuk!
    En je taart ziet er jammie uit . Smaakte ie goed?
    Hier was het taart bakken heel gezellie.. morgen een blogje daarover :D

    Fijne avond, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hij was helaas te groot voor door de brievenbus. Anders had ik hem voor je mee genomen.

      Verwijderen
    2. Joh, vind je foto alleen al leuk, dus ben al heppie :D
      Lobbes is ook een lekker ding he, een snoet om te zoenen... smak!

      Verwijderen
    3. Fijn :D ik hou van heppie!!
      Ja onze Lobbes is zeker om te zoenen :D

      Verwijderen
  2. Dat ziet er uit als een geslaagd weekend! Wat ziet de taart er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen