woensdag 7 augustus 2013

Pakketje binnen en kaartjes versturen

Toen ik vanmiddag thuis kwam zag ik een briefje op de deurmat liggen.
 Er was een pakketje bezorgt bij de buren. Ik wist wat het moet zijn, dus gauw door de regen naar de buren gehold, want ik wilde graag mijn pakketje open maken. Hup de doos op het aanrecht.
 Mes erbij en open. Wat zat er allemaal in? Ik zal het jullie vertellen.
Voornamelijk wolletjes kijk.
Allemaal leuke wolletjes. Vinden jullie niet?
 Een tijdje terug zag ik bij mijn blog vriendin Emile dat ze een tas ging maken van haar vriendschapslapjes. Ik had voor haar ook twee lapjes gemaakt. Dat was voor mij best goed te doen dus dacht ik dit moet ik toch ook voor mezelf kunnen doen? Van het weekend heb ik zitten denken wat ik nu graag wilde haken. Nou als eerst een gehaakte tas. Ja als tassen liefhebber moet ik natuurlijk minstens één of twee gehaakte tassen hebben hè.
Deze kleurtjes heb ik uitgekozen voor mijn tas.
 Nu hopen dat ik genoeg garen heb, want ik zou niet weten hoeveel ik er voor nodig hem, maar goed daar kom ik wel achter ;-)
 
Ook kocht ik deze. Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, maar waarschijnlijk iets voor in huis. De kleuren passen in ieder geval goed.
 Deze paarse zijn voor een muts en misschien ook nog een sjaal. Daar heb ik dus nog alle tijd voor want koud is het nu nog niet.
 Deze vond ik ook zo schattig en hier vind ik ook wel iets leuks voor.
 En nog een paar wolletjes voor het een of ander.
 En ook nog wat andere spulletjes. Helaas is de foto een beetje slecht, maar ik heb twee piepers gekocht voor in een speeltje of zo al wel een idee alleen nog uitwerking aangeven ;-)
Ook nog een paar hartjes met made with love
 En nog wat extra's van CreaMijn. Zo lief en snel. Poeh. Ik had maandag besteld (en betaald) en maandag avond had ik nog een mailtje terug dat het dinsdag verstuurd zou worden. Dinsdag heb ik nog even snel een mailtje er achter aangedaan of ik er nog een kleine bestelling bij kon doen en dat kon nog. Dus dinsdag nog een bestelling bij geplaatst en vandaag alles al in huis. Beter kun je het toch niet hebben. Nou als ik weer iets nodig heb weet ik CreaMijn te vinden ;-)
Wil je ook even kijken, kijk dan even op www.creamijn.nl
In ieder geval heeel erg bedankt voor de snelle levering.
 
En lieve volgers natuurlijk laat ik jullie, als het af is, het resultaat van mijn tas en muts zien.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een heerlijke doos vol wolletjes. Daar kan je mee vooruit meid, heerlijk!
    Ben benieuwd naar je creaties ♥
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt weer even vooruit met al dat garen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heerlijke garens in mooie kleuren. Daar kun je lekker mee vooruit. Laat je zien hoe je tassen worden (als je er tassen van maakt).

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je lieve woorden na het overlijden van onze hond, doet goed! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen