dinsdag 6 augustus 2013

Verkopen of niet.

Zoals jullie hier afgelopen week mee hebben kunnen lezen zijn we bezig met de verkoop van het huis.

Als eerste wil ik iedereen bedankt die voor ons geduimd heeft en een kaarsje heeft gebrand. Alle positieve energie werkt mee. Ik ben er heeel erg blij mee.

BEDANKT LIEVE VOLGERS xxx

Zondag was ik al begonnen met dingen op marktplaats zetten, want op een of andere manier zegt mijn voorgevoel dat we binnenkort gaan verhuizen. Gister werden al was spullen opgehaald. Fijn die ben ik al weer krijgt.

Ook kreeg ik gister een telefoontje van de makelaar. Wat zelfs 2x. De eerste keer een half uur voor de bezichtiging. Dus ik dacht die moet nog iets vragen of zo. Nee ze wilde nog een afspraak maken voor een bezichtiging. Afspraak? Hoezo die is toch over een half uur? Ja ook hoorde ik zeggen aan de andere kant van de lijn. Dus we hebben vrijdag nog een bezichtiging! Wat geweldig (duimen jullie nog een keer met me mee? Daar ben ik heel blij mee. Een kaarsje branden is ook heel fijn.)

De tweede keer dat ik gebeld werd kon de makelaar me vertellen,  dat ze positief gestemd waren, maar het nog even lieten bezinken. Dus is positief, maar nog even afwachten dus.

Een van de twee zal toch de nieuwe eigenaar van ons huis gaan worden? Dat gevoel heb ik gewoon. Ik hoop niet, ik weet het! :D

Gelukkig hoef ik nu voor vrijdag niets meer op te ruimen, want dat is lekker allemaal al gebeurt.

Mocht er meer nieuws zijn laat ik het jullie natuurlijk horen.

Spannend hé, teminste dan vind ik wel :D

4 opmerkingen:

  1. Spannend zeg! en nu binnenkort nog een bezichtiging! dan moet goed komen. mijn duimen draaien door hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig dat wachten. Ik blijf voor je duimen dat je snel een koper hebt. Handig dat je al wat spullen kwijt bent.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De duimen draaien weer :) Veel succes.... X

    BeantwoordenVerwijderen