vrijdag 2 augustus 2013

Kaarten

Vorige week wilde ik eigenlijk gaan opruimen, maar bedacht me in ene dat ik nog een kaart moest versturen voor de verjaardag van mijn Tante, anders is hij te laat. Ik wilde graag zelf een leuke kaart maken, dus het opruimen moest even wachten. Ik knutselde een tijdje en maakte deze kaart voor haar.
Ook maakte ik nog deze kaarten.
maar die zijn nog niet helemaal af.
 
En het eindresultaat op mijn bureau!  
Oeps nou dat wordt dus toch opruimen en dan was ik nog niet aan begonnen. Maar het komt goed hoor ;-)
Morgen zal ik even vertellen over de afgelopen dagen en het opruimen ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten meid ! En rommel ? Ik noem dat creatieve troep ;)
    Zal van de week een poging doen om je een brief terug te schrijven .. De fut is even weg nu .. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartencollectie ben je aan het maken. Logisch dat er wat spullen liggen als je zo lekker bezig bent.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen